design center o:

brevkassespørgsmål

design center o:

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

ja mig og mine to veninder elsker at designe tøj!! mig og den ene af dem vil gerne være designer i paris eller new york! :D men vi bor i århus og når vi prøver at finde et sted hvor man mulighvis kunne gå til det er det altid i kbh eller aalborg -.- er der noget i århus? s: svar hurtiigt så du sød q:

Svar:

Hej alle tre

Jeg har flyttet Jeres spørgsmål over i brevkassen "Klar Parat Teenageliv", da jeg mener de bedre kan give Jer svar på spørgsmålet. I kan finde svar indenfor en uges tid.

Mvh.

Niels-Christian