den forkerte vej...

brevkassespørgsmål

den forkerte vej...

brevkassespørgsmål af
Anonym

jeg kunne ikke løbe. jeg kunne ikke gå længere end 500 m. jeg måtte intet fysisk. jeg kunne ikke. pga. migræne. gik jeg længere end 500 m. faldt jeg sammen. blev svimmel og kastede op. jeg spiste som normale børn nu gør.. ofte lidt for meget slik osv. men hva faen, jeg var jo osse et barn (: så det tænkte jeg da ikke på.

men.. da jeg blev 13 år synes jeg alligevel jeg var tyk.. jeg ville altså tabe mig. og jeg er mega stædig, så er der noget jeg vil, så VIL jeg, og det skal ske NU!

i første omgang droppede jeg ALT hvad der hed slik og andet usundt. da det ikke hjalp mig, droppede jeg at spise. først sprang jeg morgenmaden over, det var svært at kkoncentere sig i skolen, men da det havde stået på et par uger, så var det en vane.

jeg tabte mig så småt, men det var ikke nok. jeg bandede min krop langt væk! og jeg blev mere og mere sur over jeg var så svag, jeg kunne ikke tabe mig? :s

så droppede jeg frokosten.. det måtte da hjælpe mig.. men nej. jeg vejede stadig fucking 60 kg. til sidst endte det med jeg slet ikke spiste. jeg var så sur - så jeg orkede ikke at veje mig..

men 3 uger efter da jeg endelig steg op på vægten havde jeg tabt 10 kg. jeg havde så travlt med min madplan at jeg ikke opdagede jeg havde tabt mig..

det gik mere og mere galt. til sidst vejede jeg 39 kg. jeg blev hast indlagt og fik sonde døgnet rundt. men det hjalp mig ikke.. til sidst vejede jeg 35 kg. man kunne se mine knogler. det var virkelig ulækkert.

nu vejer jeg ca. 55 igen.. mens jeg er 166 høj. og jeg vil virkelig gerne ned på 50 kg. Hvordan kan jeg tabe mig hurtigt, men uden indlæggelse?

kan jo ikke løbe..

stort knus T.

Svar:

Kære T.

Tak for din henvendelse.

Ja, du har en stor viljestyrke.

Men du må til at bruge noget af din opmærksomhed på at MÆRKE dig selv i stedet for at STYRE dig selv.

Jeg vil ikke anbefale dig at tabe dig igen. Hver gang du fokuserer på din vægt, tror jeg nemlig du flytter fokus fra at mærke dit inderste. Og det er det der skal være fokus på i laaaang tid hos dig.

Så skal din vægt nok finde sit naturlige leje, når engang du er udvokset og blevet en kvinde.

Jeg vil anbefale dig at svømme og danse og lave mere feminin mtion og så ellers male,tegne, arb. med ler, sy, synge osv. Udtrykke dig kreativt og dermed få fat i skabertrangen og livslysten.

De bedste hilsner

Else Marie