De ander
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Hej jeg har en andereledes sport end de ander jeg har værdet lige som de ander men det blev for meget til håndbold så jeg begynte til garde (Den jyske) men nu kan jeg ikke snakke uden de ander fra min klasse siger ej garde op i røven med det brotset fra mine beste veninder men hvad skal jeg gøre siden de skal kunne lide den? Hilsen Mig... <3

Svar:
Hej dig
Jeg synes det lyder super godt, at du går til garde og det lyder også som du er glad for det. Også dejligt at du har en god veninde som synes at det er ok.
Men øv hvor er det irriterende at de andre fra klassen gør grin med det.
Jeg synes du skal snakke med din lærer med det samme, fordi det er ikke ok at de gør grin med det. Måske kan i snakke sammen i klassen om alle de forskellige ting man kan lave i fritiden og at det er okay at i laver forskellige ting.
Har du fortalt din mor og far at de driller dig? Hvis du ikke, så synes jeg du skal gøre det, fordi man kan godt blive rigtig ked af det, når der er nogen der driller. Og så er det godt have nogen der trøster dig.
Venlig hilsen
Else