Dating på internettet?

brevkassespørgsmål

Dating på internettet?

brevkassespørgsmål af
Karl
17 år

Jeg har længe overvejet at finde en kæreste over dating sider

Men jeg vil høre jeres råd og tricks om hvornår man skal begynde og tage stilling til.

Svar:

Hej med dig

Tak for spørgsmålet.  Gennem de seneste år har online dating udviklet sig helt enormt og det er blevet fuldstændigt normalt at søge efter partnere den vej. Det er super fedt, og jeg synes det er dejligt at du har gå-på-mod til at kaste dig ud i det.

Ud fra et sikkerheds-synspunkt er det vigtigt at du er påpasselig med hvem du "lukker ind" og hvor meget du deler af dig selv. Personlig data bør du være forsigtig med.
Jeg vil pege dig hen i retningen af to guides som er  lavet med henblik på at gøre online dating til en god oplevelse. Først denne række tips , som giver dig nogle overvejelser inden du går i gang. Herefter denne guide, som mest handler om, hvordan du skal forholde dig som ung, når du træder ind i online datingverdenen.

God fornøjelse med det

Jonas

jonass billede
Jonas fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål