da jeg drømte om min eks

brevkassespørgsmål

da jeg drømte om min eks

brevkassespørgsmål af
vi kalder mig hannah montanna
14 år
Oprettet 3 år 1 måned siden

(det skal lige siges at det er et halvt år siden at vi slog op, og det var ikke fordi at vi ikke elskede hinanden, men pågrund af mobning.. han er så kommet vidre med det er jeg IKKE)

jeg sov rigtig tunkt men vognede af mig selv ved en 7 tiden, og så så jeg at mig eks havde skrevet inde på klasse gruppen. men jeg sov selvfølgelig igen. jeg begyndte at drømme om at hele klassen skule sove i det samme rum, og at jeg skulle sove vedsiden af ham, vi alle skulle så i bad. jeg jeg vat helt nøgen med håndklæde rundt om mig. jeg spurgte så om han ville give mig min taske, og det gjorde han så. men jeg skulle jo så have undertøj på og det var lidt svært med håndklæde om mig, så jeg tænker at hvis jeg gøre det hurdigt så han ikke noget, men det gjorde han så. men sagde ikke rigtig noget til mig. andet end når jeg skulle have bh på, kommenteret han på min bryster, og sagde så "det er lige som jeg husker det" (fordi at vi har set hinanden i undertøj den gang vi var sammen) jeg skynder mig så at tage min bh rigtigt på og tage bukser og en top på. han giver mig så en lille bamse som han tog op af hans taske. og jeg tænker så alt der er en lille flamme.... her vogner jeg....

hvad ka det betydde!

Svar:

Hej Hannah Montana

Der lyder som en rigtig interessant drøm du har haft, og jeg kan godt forstå du tænker over dens betydning, når den handler om din eks.

Drømme betyder lige præcis det vi bestemmer os for at de skal betyde for os. Når du drømmer så er det din hjerne der finder alle mulige små brikker af oplevelser, minder, tanker og følelser som den sætter sammen til den drøm du drømmer.

Nogle gange drømmer vi om ting som fylder meget i vores hverdag. Det handler bare om at de brikker fylder meget i hjernen, så derfor er det dem hjernen finder frem. Andre gange kan det være langt mere random drømme der dukker op.

Nogle mennesker oplever at drømme om venner, familie eller ekskærester de ikke har mødt i flere måneder, et år eller 10 år. Det kan godt være at den her person dukker op i drømmen fordi man har talt om det her menneske, set et billede eller hørt en sang, som man forbinder med personen. Måske er det også sådan for dig? Og nogle gange er det bare fuldstændig tilfældigt. Nogle gange samler hjernen bare random minder, oplevelser og tanker og sætter dem sammen.

Lige meget om det er det ene eller det andet, så har det ingen betydning i virkeligheden. Det betyder ikke at du måske alligevel har følelser for ham, eller at du skal gøre nogle bestemt. Det er bare en drøm.

Nogle mennesker kan godt lide at der er en bestemt mening med en drøm, og det er også helt forståeligt. Så kan man jo give en drøm den mening, som man bedt kan lide. Drømmen selv, er ret ligeglad. Den er lidt som en playliste med 5 milliarder sange i alle mulige genrer der er sat til at køre på random.

Mange hilsner Susan

Susans billede
Susan fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål