Dødsårsag
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Jeg har tidligere oprettet tre spørgsmål herinde om min mor der døde den 16. februar i år. Nu har jeg gået i over 10 måneder og tænkt over hvad hun er død af. Da hun var død fik je en masse årsager kastet i hovedet; hjerneblødning, hjertestop (virkeligt?), organerne sagde stop, nedslidt krop, lægerne ville se om hun kunne trække vejret, svineinfluenza.. Jeg vil vide hvad min mor døde af, men jeg ved ikke hvordan man finder ud af det. Jeg gider ikke gå rundt i et år til... Hvordan finder jeg ud af det??

Svar:
Kære dig...........ja - jeg husker dig godt.... håber du har haft en god jul trods alt og får et godt nytår.
Hvis du ønsker at vide dødsårsagen vedr. din mor. Så kontakter du sygehuset hvor hun var indlagt. Så kan du få en samtale med hendes læge og få at vide, hvad hun døde af. Det gjorde min mor, da min lillebror døde.
Håber det kan give dig ro. Forstår dig godt søde.... man vil godt vide hvad der er sket.
Kram
Charlotte