Væk

brevkassespørgsmål

Væk

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 9 år 8 måneder siden

Hvorfor er mit forumemne væk?

Svar:

Hej Anonym

Det sker ind i mellem at vi sletter forumemner. Der kan være forskellige årsager, og jeg kan ikke præcis sige dig hvorfor dit er slettet uden at vide hvad dit indlæg hed, hvornår det var oprettet og i hvilket forum det blev oprettet i.

Du kan skrive et nyt spørgsmål her i brevkassen med flere oplysninger om dit indlæg, eller du kan skrive på vores mail info@cyberhus.dk. Med lidt flere oplysninger kan du få en præcis forklaring på hvorfor dit emne er væk.

Mange hilsner
Niels-Christian

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål