Ungeblogger
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej Cyberhus - Sprøg om Cyberhus. Jeg har brugt denne hjemmeside en del, og elsker den! Elsker muligheden for at skrive anonymt og få et svar, som rent faktisk hjælper. Det går også hurtigt - virkelig en effektiv hjemmeside. :-) Thumbs up! Jeg har gennem længere tid tænkt på at blive ungeblogger herinde, og så man kun kunne blive det uden at være anonym. Jeg har tænkt lidt frem og tilbage om jeg har lyst til at blogge, uden det er anonymt, og det har jeg ikke lyst til, så jeg tænkte på om man kunne bilve anonym ungeblogger? Jeg har selv oplevet det meste i mit korte, korte liv, så har meget at fortælle og hjælpe om. Er meget frisk på at blive blogger. Håber på det! Mvh.

Svar:
Hej,
Tak for dine rosende ord - de varmer os alle sammen her på Cyberhus :)
Du kan godt være anonym ungeblogger på Cyberhus - det eneste som det kræver er, at en af de ansatte kender din identitet. Det er Erroll som står for kontakten til vores ungebloggere. Ham kan du skrive til på erroll@cyberhus.dk.
Du skriver bare til ham og fortæller at du gerne vil være ungeblogger - og gerne anonym. Så vil han fortælle dig om hvordan du kan komme i gang med at blogge på Cyberhus.
God fornøjelse - håber at se dig i ungebloggen.
Bedste hilsner herfra,
Anni M.