Ungeblogger.....
brevkassespørgsmål af
Anonym
20 år
Hey. Jeg tænkte lige på at jeg gerne ville blive ungeblogger :)
jeg har aldrig blogget før, og ville gerne prøve det. Men da jeg så så at man skulle registrere mobil, så kunne jeg ikke :/ Fordi jeg ikke har en telefon... Og jeg kan ikke lide at tage hustelefonen. Jeg har haft nogle dårlige oplevelser med den... Nogle gamle klassekammerater som har ringet og mobbet mig derfra...
men SKAL jeg registrere en telefon?
hilsen D.

Svar:
Hej med dig..
Det lyder da spændende at du har lyst til at prøve at blogge her i Cyberhus og du skal være velkommen. Men desværre er vi nød til at snakke med dig i telefonen og det er der en god grund til.
Når man er ungeblogger, får man adgang til Cyberhus med en kode og derfor skal vi vide hvem personen er. Og vi skal også snakke om hvad den unge vil skrive om og sikre os at den unge har forstået retningslinierne. Og så er der en ekstra ting... når man er ungeblogger er man ikke anonym længere og derfor skal vi også underrette kommunen, hvis den unge skriver noget som bekymrer os meget.
Så hvis vi ikke kan ringe til dig D, så må jeg desværre skuffe dig.
Venlig hilsen
Erroll - Cyberhus