Ungeblog
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej Anni.. Jeg har forsøgt mig flere gange at få min egen blog, da jeg synes det kunne være sjovt at fortælle andre unge om mine interesser. Men når jeg har prøvet at skrive til jer, ved at udfylde nogle felter, så bliver den ved med at sige "FEJL" Så jeg ved ikke hvad jeg skal prøve, jeg kunne selvfølgelig ringe til jer, men da jeg ikke er så meget for at snakke med andre jeg ikke kender har jeg valgt at skrive. Så jeg vil høre om du har et forslag til hvad jeg kan gøre?

Svar:
Hej,
Tak fordi du gjorde os opmærksomme på, at der er en fejl på siden - og godt du så skriver til mig her når du ikke kan komme igennem på formularsiden. Det er en fejl som vi får lavet hurtigst muligt - og gerne i dag. Beklager fejlen.
Indtil da kan du skrive direkte til Eroll (erroll@cyberhus.dk). Erroll hjælper de nye ungebloggere i gang og hjælper hvis der er spørgsmål.
God fornøjelse med at være ungeblogger og bedste hilsner herfra,
Anni M.
Cyberhus