Ung-i chat

brevkassespørgsmål

Ung-i chat

brevkassespørgsmål af
Mads
16 år
Oprettet 7 år 6 måneder siden

Hej.

Det er næsten umuligt at få adgang til "Ung-i chatten". Jeg tænkte om i ikke kunne lave en nemmere løsning ved f.eks. at tilbyde at finde den kommune, hvor man er ud fra ens placering, hvis man besøger siden fra en tablet eller smartphone. Og en liste over de forskellige kommuner, hvor man kunne lave henholdsvis en grøn (hvis kommunen har en chat og de er på), orange (hvis de er offline) og rød (hvis de slet ikke har en chat) samt link til de pågældende kommuners chats åbnningstid.

Svar:

Hej Mads

Jeg kan godt følge dig når du siger at det er svært at komme igennem til ung-i chats. Desværre har vi kun tre i skrivende stund, men flere er på vej.

Som det er lige nu har vi kun en aftale med tre kommuner og derfor giver det ikke så meget mening at lave en søgefunktion for alle landets kommuner. Lige nu er det desværre kun et tilbud til unge i Kbh, Aarhus og Ringkøbing-Skjern kommune.

Resten af de kommuner du kan finde under ung-i er kommuner som støtter og samarbejder med Cyberhus, men som ikke nødvendigvis har en chat på Cyberhus. Alle landets øvrige kommuner vises ikke på vores side da det vil være akt for uoverskueligt.

Når en kommunes chat er åben bliver deres widget grøn. Når den er optaget er den gul, og når chatten er helt lukket er den mørkeorange. Lidt ligesom du efterlyser.

Mange hilsner
Niels-Christian

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål