undskyld

brevkassespørgsmål

undskyld

brevkassespørgsmål af
Anonym
19 år

Hej Anni, jeg vidste ikke lige hvor jeg burde lægge dette indlæg, så nu blevdet bare her.. Jeg har været på chatten i dag, men jeg røg af nettet.. Jeg ville bare sige det, for at I ikke tror at jeg bare forsvandt midt i det hele.. Så jeg vil lige sige tak for snalkken til den jeg chattede med her ;)... Venlig hilsen fra mig

Svar:

Hej pige,

Helt okay - du behøver ikke at undskylde at du forsvandt fra chatten, men altid dejligt at få et ''tak for snakken''.  Vi oplever en gang imellem at nogle unge ''falder'' af nettet og derfor forsvinder i chatten.

Du er altid velkommen til at logge på igen - og vi holder ikke sommerferie men er i chatten hele sommeren :-)

De bedste hilsener,

Anni M.
Cyberhus