Underretning
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej. når i laver en underretning til nogle om en person i cyberhus. Har i prøvet det ? Og hvis i gør det gemmer i så dens personlige oplysninger for altid, hvis den person dukker op i cyberhus igen eller hvordan ? Med venlig Hilsen Sofie...

Svar:
Hej Sofie,
Du spørger om vi har prøvet at foretage en underretning i Cyberhus, og om vi gemmer oplysningerne på personen for altid.
Ja, vi har foretaget flere underetninger i Cyberhus, og ja - vi gemmer oplysningerne på personen der er blevet foretaget en underetning på.
Vi tager ikke oplysningerne frem fordi der dukker en ny henvendelse op, men gemmer kun oplysningerne, fordi vi skal kunne dokumentere at vi har foretaget en underretning.
Det er kun den lønnede koordinator i rådgivningen, der kan foretage en underretning, og kun koordinatoren som har adgang til oplysningerne, der naturligvis opbevares fortroligt i et aflåst skab.
Håber det svarer på dine spørgsmål ?
De bedste hilsner,
Anni M.
Cyberhus