ubesvaret spørgsmål
brevkassespørgsmål af
Anonym
18 år
Hej Cyberhus, Jeg sendte et spørgsmål ind til brevkassen 'spørg lægen' for omkring 14 dage siden, og har endnu ikke fået svar. Da det selvfølgelig er et spørgsmål jeg meget gerne vil have svar på, ville jeg høre om det er blevet tabt i systemet og jeg skal oprette et nyt, eller om der er svar på vej?
Tak for jeres gode arbejde, og hav en god dag :)

Svar:
Hej Anonym
Det lyder helt sikkert som om at noget er gået galt. Hvis det er 14 dage siden du har skrevet her ind burde du helt sikkert også have fået svar.
Vi har lige nu en håndfuld spørgsmål liggende i lægebrevkassen, som endnu ikke er besvaret, men det ældste af dem er kun 4 dage gammelt. Jeg ved ikke hvad der kan være gået galt, men hvis ikke du kan finde dit svar inde i brevkassen, må noget være gået galt da du oprettede det.
Ikke fordi du har gjort noget galt(for dette spørgsmål er jo kommet fint igennem) men noget må være gået galt i vores system...det er jeg ked af.
Jeg håber du vil sende dit spørgsmål igen så du kan få et svar.
Bedste hilsner
Niels-Christian