To tidspunkter?

brevkassespørgsmål

To tidspunkter?

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Oprettet 10 år 1 måned siden

Er det bare mig eller står der to forskellige tidspunkter på hvornår gruppechat har åben?

Hvis du gå ind under "chat" øverst, og gå ind den vej står der åben hver tirsdag og torsdag fra kl.18 til 21....

men hvis du går ind ude i siden, og der efter trygger på "gå til gruppechat" står der øverst åben hver tirsdag og torsdag fra kl. 19 til 21..

Eller har jeg set forkert?

Svar:

Hej Anonym

Det er helt sikkert ikke bare dig. Det er rigtig meget os der har lavet en fejl. Tak for at du lige skriver så vi kunne få det rettet.
Det rigtige tidspunkt er tirsdag og torsdag 18-21, og det skulle gerne være rettet nu.

Mange hilsner
Niels-Christian

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål