Tid og besvarelse af spørgsmål/ henvendelse

brevkassespørgsmål

Tid og besvarelse af spørgsmål/ henvendelse

brevkassespørgsmål af
Anonym
18 år

Kære brevkasse Jeg er glad for at der findes sådan en hjemmeside som jeres. Den er rigtig god, og jeg har brugt den flere gange, hvilket også er derfor jeg lige vil dele noget med jer. Alle de gange jeg har skrevet til jer, så har jeg oplevet, at jeg så andre få svar før mig, selvom jeg havde skrevet før dem. Jeg undrer mg lidt over det. Nogle kan der gå 8 dage uden jeg har fået svar, hvor andre har fået et svar efter 1-2 dage. Bare lige lidt undren fra min side af :-)

Svar:

Hej med dig

Hvor er jeg glad for,  at du kan bruge Cyberhus og er glad for brevkasserne..:)

Og jeg kan udemærket forstå du undrer dig og så er det godt du spørger.. Og pudsigt, for jeg svarede lige for to dage siden på nøjagtig det samme svar...prøv lige at læse det her. Det burde give dig et præcist svar.

Kan du have en dejlg weekend..

Venlig hilsen
Erroll - Cyberhus