Tegnebrevkasse?
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Hej. Der var på et tidspunkt en brevkasse herinde, som handlede om at tegne. Jeg ved godt at der er sådan noget "Tegn Selv" nu, men det er ikke det jeg leder efter. Jeg har brug for at stille nogle spørgsmål angående kreativitet og angst, er der nogen steder jeg kan gøre det? Evt. andre steder end cyberhus? Og hvorfor forsvandt den brevkasse egentlig?

Svar:
Hej med dig...
Jeg kan godt forstå du savner den brevkasse, fordi Lise var rigtig god til at svare på spørgsmål. men der var simpelthen så få der brugte den, at det ikke kunne betale sig at have den åben. Desværre..
Men måske kunne bruge Tegn Selv og på den måde få spurgt Lise. Prøv at tegne et billede og så lave en tekst til den. Så plejer Lise at kommentere på billedet og måske har hun et par ideer til dig.
Når du spørger på den måde som du gør, så tror jeg det handler om hvordan du kan bruge din kreativitet på en god måde i forhold til angst. Det ved jeg ikke nok om, men jeg synes det er et super godt spørgsmål. Hvis du har kontakt til en psykolog, så spørg den person eller også tror jeg at Angstforeningen rigtig gerne vil prøve at svare på det.. Det giver rigtig god mening at arbejde med sin angst via sin kreativitet og jeg ved, at kreativitet er et super godt redskab til rigtig mange ting. Så prøv at kontakte dem.
Venlig hilsen
Erroll - Cyberhus