Tavshedspligt

brevkassespørgsmål

Tavshedspligt

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år

Hejsa jeg har skrevet her ind mange gange før men jeg vil have det bekræftet at i har tavshedspligt for det har i da?? ikke??????? ?? ?

Svar:

Hej med dig..

Det er super godt du spørger, fordi det er vigtigt at du kan føle dig tryg, når du bruger Cyberhus.

Du skal vide, at så længe du ikke skriver dit fulde navn, adresse eller måske et telefon nummer, så aner vi ikke hvem du er og derfor er du helt anonym. Og så kan vi ikke fortælle andre om det.

Men fortæller du hvad du hedder og adresse, og du også fortæller noget som gør os meget bekymret for dig, så skal vi fortælle det til den kommune du bor i. Det siger loven.

Men bare rolig... bare lad være med at skrive hvem du er, så er du helt sikker herinde og vi kan ikke vide hvem du er.

Jeg håber det kunne give dig lidt ro inden i, så du kan bruge Cyberhus på den måde du har brug for.

Venlig hilsen
Erroll - Cyberhus