Svartid?

brevkassespørgsmål

Svartid?

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Jeg har indsendt et sprøgsmål til brevkassen om teenageliv, og der står at der går ca. 10 dage før man får svar.. Har været inde og tjekke de sidste 10 dage, hver dag, for at se om det skulle være blevet besvaret, men det har været forgæves hver gang. Kan jeg have gjort et eller andet galt da jeg indsendte den, og i såfald hvad? Mangler virkelig et svar på det, da det fylder lidt meget i mit liv lige nu :s

Svar:

Hej pige 14 år,

Jeg kan godt forstå du mangler et svar på dit spørgmål når du har ventet 10 dage. Hvis du ikke har modtaget et svar på dit spørgsmål indenfor 10 dage er der sket en fejl:

1) Spørgsmålet kan måske være blevet sendt til en anden katagori - f.eks. ''Når det gør ondt inderste inde'' ?

2) Spørgsmål kan være gået tabt på grund af en teknisk fejl da du klikkede ''send'' - f.eks. hvis din internetforbindelse kort var nede.

Hvis du vil skrive igen til mig og oplyse hvad dit spørgmål hedder, kan vi hjælpe dig med at lede efter det ?

Bedste hilsner,

Anni M.
Cyberhus