svar
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej cyberhus, jeg skrev ind til "det gør ondt inderst inde" d. 26/12-15 men har intet svar fået endnu, det handler noget om et kys med min venindes kæreste, hvis det hjælper, det er bare fordi at jeg kan se at der er nogle der har fået svar fra den 28.
Håber at I finde mit spørgsmål.
Hilsner mig

Svar:
Hej Anonym
Jeg kan godt forstå du undrer dig, men jeg kan se at dit svar er på vej. Det blev oprettet d. 27. december og jeg kan se at der er en rådgiver der er igang med at svare.
Spørgsmålene bliver ikke altid svaret på i den rækkefølge de kommer ind, da det afhænger lidt af hvilke rådgivere der er på vagt. Rådgiverne snupper nemlig de spørgsmål hvor de mener de har nogle gode råd.
Men som sagt...der er en rådgiver på og dit svar skal nok nå at komme indenfor tidsfristen.
Mange hilsner
Niels-Christian