Spil

brevkassespørgsmål

Spil

brevkassespørgsmål af
Anonym
11 år
Oprettet 14 år 2 uger siden

laver i nogle spil i Cyberhus?? :) det kunne være sjovt! :D

Svar:

Hej

Du har helt ret i at det kunne være sjovt med nogle flere spil på Cyberhus. Vi arbejder hele tiden på at udvikle nye ting til Cyberhus og flere spil er helt sikkert noget af det vi arbejder på :-)

Vi har lige fået denne quiz www.cyberhus.dk/quiz. Det er jo ikke et spil men alligevel kan det være sjovt at teste sig selv. Har du mon prøvet den ?

I kunstværkstedet er det også muligt at bruge dette her sjove tegneprogram og lave dine egne billeder.

Hvis du har nogle ideer til spil må du gerne skrive igen og komme med nogle forslag ?

De bedste hilsner,

Anni M.
Cyberhus