Spørgsmål online
brevkassespørgsmål af
Anonym
18 år
Hej! Jeg overvejer at skrive ind til brevkassen, men har ikke lyst til at mit spørgsmål skal kunne læses af andre. Jeg er godt klar over, at det er lidt egoistisk, da det så ikke kan hjælpe andre, men mit problem er ekstremt personligt, og jeg vil føle det for åbent at have det online. Herinde i spørgsmåls formularen kan jeg se, at der er en "ja" boks man skal krydse af. Hvis jeg IKKE krydser den af, betyder det så, at min spørgsmål ikke kan læses af andre og ikke kommer på nettet?

Svar:
Kære pige 18 år.
Dit spørgsmål kommer kun online hvis du har sat ''kryds'' i ja-boksen. Ellers må vi ikke vise dit spørgsmål i brevkassen. Vi svarer ikke personligt via f.eks. email på spørgsmål i brevkassen.
Vi sørger altid for at anonymisere alle spørgsmål. Det vil sige vi fjerner personnavne, bynavne eller andet som måske kan fortælle andre hvem du er.
Jeg syntes du skal benytte vores chatrådgivningen i stedet for brevkassen hvis du har et ekstrem personligt problem. I chatten kan du chatte anonymt med en rådgiver og alt det du skriver bliver slettet (ingen log) så snart du logger ud af chatten.
Vil det mon være en løsning for dig ?
De bedste hilsner
Anni M.
Cyberhus