Spørgsmål debat
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej Anni. Er det meningen at ude på forsiden, at der ikke kommer til at stå debatterne mere, ude i venstre side. Hvem der sidste har skrevet i debatten. For hvis det er det, synes jeg det er for dårligt. For så kan man ikke rigtige følge med i debaten mere. Håber virkelig det bliver lavet op. - Emma.

Svar:
Hej Emma,
Undskyld du har måtte vente på mit svar, men vi er i fuld gang med at lave hele forsiden om, og jeg har ventet på de nye udtræk af debatten blev klar. Det er de nu.
Det er meningen at udtrækkende i venstre side skal væk. Men kun fordi de skal erstattes af noget som er bedre. Som du nok har set, er der kommet en ny boks på forsiden med ''Seneste indlæg''. Her kan du finde de seneste 10 aktiviteter der er sket på Cyberhus.dk.
Det skulle gerne give dig samme mulighed for at følge med i de seneste debatter + i alle de andre aktiviteter der sker på Cyberhus.dk.
Jeg hører gerne dine kommentarer hertil :-)
De bedste hilsner herfra,
Anni M.
Cyberhus