Spørgsmål

brevkassespørgsmål

Spørgsmål

brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
Oprettet 13 år 1 måned siden

Hey måske så spørg jeg dumt, men hvorfor kan man ikke skrive i debaten og der er også andre ting man ikke kan, på cyberhus når man bruger sin iphone, hvorfor kan man ikke det ? Er det fordi det kan siden ikke eller er det fordi der er noget galt med min iphone? Har bare tænkt over det.? Forsat god weekend. KH Felicia.

Svar:

Hej Felicia,

Godt spørgsmål. Vi har tjekket chatten og den skulle virke fint på smartphones, men vi vil nu også undersøger hvordan de andre funktioner virker på smartphones. For det skal de naturligvis.

Tak fordi du gjorde os opmærksomme på det - og hvis du vil hjælpe os med at blive bedre hurtigere, må du gerne skrive lidt mere om hvad der ellers ikke virker (hvis du har tid og lyst).

De bedste hilsner
- og god weekend herfra

Anni M.
Cyberhus