Sille.
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Hej Anni. Kan man ikke opret sådan at man kan skrive Dagbog her på cyberhus. Til man kan komme af med alle sine tanker. :-) Knus Sille.

Svar:
Hej Sille
Tak for din gode ide :-)
Jeg får lige lyst til at stille dig et spørgsmål om hvordan sådan en dagbogen eventuelt skal fungere. Hvis man skal kunne skrive dagbog på Cyberhus, skal det så være sådan at dagbogen er synlig for alle og andre børn og unge evt. kan skrive kommentarer i ens dagbog eller skal det være en personlig dagbog som kun er synlig for en selv ?
Lige nu er det på Cyberhus muligt at komme af med sine tanker i ''fortæl din historie'' - her kan du skrive dine tanker og måske andre børn og unge vil kommentere dem...
Sommerhilsner
Anni M.
Cyberhus