siden?
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
man laver jo hjemmesider under andrer hjemmesider ik? så jeg vil bare vide hvad for en hjemmeside i har laver cyberhus under 123hjemmesider webbyen eller måske free web ?

Svar:
Hej
Godt spørgsmål :-)
Vi har lavet cyberhus.dk i et åben system som hedder Drupal. Det er et såkaldt open source program som alle kan bruge gratis.
Vi har valgt Drupal fordi det er et godt program - og fordi vi godt kan lide ideen med open source hvor vi kan dele vores erfaringer med andre - og andre kan dele deres erfaringer med os. På den måde tror vi at Cyberhus bliver et endnu bedre sted at bruge :-)
Du kan klikke ind på denne side og læse mere om programmet (siden er på engelsk) - og god fornøjelse hvis du selv tænker på at gå i gang med en side i Drupal :-)
De bedste hilsner
Anni M.
Cyberhus