Sanger

brevkassespørgsmål

Sanger

brevkassespørgsmål af
Stephanie
20 år
Oprettet 7 år 2 måneder siden

Hej jeg har skrevet en sang men ved ikk om det er noget du vil høre

Svar:

Hej med dig

Ud fra dit spørgsmål tænker jeg at du nok har fundet et spørgsmål på vores side, fra én af vores gamle brevkasser, der handlede om musik og talentudvikling. Man kan nemlig stadig finde enkelte af de gamle spørgsmål, men faktisk eksisterer brevkassen ikke længere, og derfor har vi heller ikke længere nogen rådgivere med særlig erfaring og viden om lige præcis det her område.

Jeg tænker du i stedet kunne have mere glæde af at søge efter nogle musik- og talentakedemier, der måske kunne hjælpe dig lidt på vej. Det kunne også være at andre unge musikere kunne være en mulighed for lidt feedback på dit musik? Der findes grupper rundt omkring. Jeg faldt eksempelvis over den her på fb

Bedste hilsner
Niels-Christian