ris ros??
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
det her er egentlig ikke noget OM cyberhus.. men jeg synes det er for dårligt at man ikke kan komme ind på jeres chat særlig tit. den er altid optaget, ALTID.. i burde anskaffe jer nogen flere medarbejdere til den chat der...

Svar:
Hej Anonym
Du har fuldstændig ret. Der er meget ofte optaget og det er rigtig surt når man bare gerne vil igennem og snakke med en voksen.
Det eneste vi kan gøre er at skaffe flere rådgivere og det gør vi også hele tiden. Vi har faktisk næsten dobbelt så mange rådgivere i år som vi havde sidste år...men vi kan sagtens bruge flere og det bliver vi ved med at arbejde på.
Men jeg vil samtidig sige at der ikke altid er optaget. Der er rigtig mange der kommer igennem, og hver uge sker det også at rådgivere sidder længe og venter uden at nogen logger på. Så skiltet er også grønt meget af tiden, og det kan lade sig gøre.
Jeg håber du vil prøve igen, for vi vil gerne lytte til det du har på hjerte når det lykkes for dig at komme igennem.
Næste gang kunne det være dig der er en af de ca. 2000 der kommer igennem hvert år.
Med flere rådgivere kan det forhåbentligt blive endnu flere i år.
Mange hilsner
Niels-Christian