Ris og ros
brevkassespørgsmål af
Anonym
21 år
Hej cyberhus. Jeg har lige opdaget jeres side synes rigtig godt om den. Det er bare ærgerligt jeg ikke har kendt til den noget før da jeg var teenager og havde mange problemer. Kunne i ikke lave mere reklame for siden? Jeg fandt den tilfældigt på nettet. Er der nogle måder man kan blive frivillig på og hjælpe dem som bruger siden? Hilsen line

Svar:
Hej Line..
Tak for din ros.. dejligt at du kan lide siden, og ja det kunne være rart hvis alle børn og unge kendte Cyberhus :)
Desværre koster sådan nogle store reklamer rigtig mange penge og vi vil hellere bruge de penge på at have det bedst mulige site. i stedet for prøver vi at være meget synlige på google og forskellige andre steder hvor unge er på nettet.
Omkring det med at blive frivillig, så har vi en aldersgrænse på 23 år.. desværre. Grunden er, at vi kræver at man har eller er i gang med en relevant uddannelse og har erfaring med at rådgive og vejlede unge. Der er jo forskel på folk og nogle vil kunne være super rådgivere som 20 årig, men vi har altså valgt en grænse på 23 år.
Du kan læse lidt mere om det her, men ellers må du vente lidt og hvis du har lyst, så kan du jo melde tilbage om et par år.:)
Kan du have det godt..
Venlig hilsen
Erroll - Cyberhus