Plejebørn

brevkassespørgsmål

Plejebørn

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år

hej. Er den der brevkasse, når ude er hjemme. Er det kun til plejebørn. Eller også dem der bor på opholdsted. Hilsen Casper.

Svar:

Hej Casper,

Den nye brevkasse er både for plejebørn og for dem som bor eller har boet på opholdssted.

Lige nu er alle brevkasse-redaktører i den nye brevkasse nogle som er tidligere plejebørn, men der kommer også snart en brevkasseredaktør, som har boet på opholdssted og derfor bedre kan svare på spørgsmål omkring opholdssteder.

Men indtil videre svarer de nuværende brevkasse-redaktørerne på alle spørgsmål - både omkring det at være plejebarn og det at bo på opholdssted.

De bedste hilsner fra,

Anni M.
Cyberhus