PC hjælp
brevkassespørgsmål af
Anonym
18 år
Hej.
har ikke noget jeg vil sprøge om omkring min krop, familie osv. har nærmere et forslag til jeres side.
vil bare foreslå om i mulgivis kan få en ind på jeres hjemmeside der kan hjælpe en med computere, personen må meget gerne være rigtig god både til mac og windows, da det er rigtig svært at finde informationer og få svar på nettet hvis der er noget man er i tvivl om ang. sin pc.
jeg har selv rigtig meget jeg gerne vil have svar på og ved der også er andre der gerne vil det da vi har windows på vores mac og har brug for svar.
bare en idé men synes helt klart det ville være en god idé.
- KH. mig :D

Svar:
Hej med dig!
Det er en rigtig god ide, som du har fået! Sådan som jeg forstår det, så er det hjælp til og spørgsmål om tekniske problemer, du mener mangler her på siden. Jeg kan godt forstå, at du har brug for hjælp og har spørgsmål til computere, det ved jeg, der er rigtig mange andre der også har.
Jeg vil give ideen videre til de andre, og så vil vi snakke om, om det er noget, der kan lade sig gøre her på cyberhus hjemmesiden.
Du skal have tak for dit råd
Med venlig hilsen Astrid