når i svare
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hey.. når jeg skriver ind i brevkassen så svare i nogle gange på nogle der er skrevet 3, 4 efter jeg skrev og at jeg for svar K.h. ♡X♡

Svar:
Hej med dig
Det kan jeg faktisk godt forstå du undrer dig over og det er et godt spørgsmål.
Det hænger sådan sammen, at de enkelte rådgivere tager de forskellige svar. Man kan sige de reserverer dem og så begynder de at skrive. Sommetider bruger de lige en dag eller to til at tænke over hvad de vil skrive, og sommetider kan der gå lidt længere tid.
Derfor kan der godt være en rådgiver der tager et spørgsmål og svarer med det samme og så en andne rådgiver der tager et andet, men hvor der så går nogle dage før der bliver svaret.
Og derfor kan der godt være lidt forskel sommetider, men vi prøver at tage dem i rækkefølge og at alle får svar inden for 10 dage..
Jeg håber det giver mening for dig..
Venlig hilsen..
Erroll - Cyberhus