Mulighed ?
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej Anni. Kan i ikke lave en aftale med Felicia om at jeg gerne må få hendes E-Mail. Vil så gerne kunne snakke med hende. I må jo have hendes E-Mail når hun blogger hos jer. Der er så mange ting jeg gerne vil fortælle hende. Knus & Kram Stine.

Svar:
Hej Stine,
Kan godt forstå du har lyst til at skrive mere sammen med Felicia, men jeg må ikke videregive hendes e-mail adresse til dig. Sådan er reglerne på Cyberhus.
De regler har vi lavet for at passe på de børn og unge som vælger at bruge Cyberhus. De skal kunne være sikker på, at de oplysninger som de giver til os, ikke kommer videre til andre.
Det er dejligt, at der er en masser af ting som du gerne vil fortælle hende. Du har mulighed for at skrive med Felicia direkte i hendes blog. I alle hendes indlæg kan du poste dine kommentarer og tanker.
Jeg ved godt det er noget andet end at skrive sammen ''privat''. Omvendt får du her mulighed for at dele dine tanker sammen med Felicia, så mange andre unge også kan få glæde af dem.
Det er måske en mulighed for dig ?
Bedste hilsner og et smil herfra,
Anni M.
Cyberhus