Mira - bliv frivillig
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej dem der er frivillige, hos jer altså unge under 18 år, sidder de der hjemme og laver frivilligt arbejde ? eller hvordan fungere det og hvor har i jeres lokaler henne, her i danmark, Mvh Mira.

Svar:
Hej Mia
De frivillige som arbejder i Cyberhus og som er under 18 år hedder CyberAktive. De Cyberaktive arbejder både hjemmefra fra deres pc hvor de via en cyberhus-redaktør-profil kan uploade f.eks. anmeldelser, lave hjemmesider og skrive indhold på Cyberhus.
Nogle gange kommer de Cyberaktive ind forbi os voksne i Cyberhus. Det sker når vi afholder workshops eller f.eks. en koncert. Det er valgfrit om man vil deltage i irl-arrangementerne og man kan altid tage nogle venner eller familie med til disse arrangementer.
Vi har lige nu kontor i Århus og på Frederiksberg (KBH) og åbner i løbet at året op for at man også kan mødes i Odense, Kolding og på Amager.
Skriv gerne igen hvis du kunne tænke dig at blive frivillig i Cyberhus. Enten her i brevkassen eller på mail anni @ cyberhus.dk  :-)
De bedste hilsner
Anni M.
Cyberhus