menes ikke surt

brevkassespørgsmål

menes ikke surt

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

hej cyberhus.

det er ikke for at lyde sur, men i torsdags og fredags skriv jeg ind til jer. jeg skriv en besked til det gør ondt inderst inde og en besked til klar, parat teenageliv. og det var i torsdags og har ikke fået svar endu. og så skriv jeg igen en ny besked til det gør ondt inderst inde i fredags. og den har jeg heller ikke fået svar på. og jeg kunne godt tænke mig at få svar sanrt.

undskyld hvis det lyder surt.

Svar:

Hej Anonym

Jeg kan godt forstå du skriver når du går og venter på dit svar. Vi vil meget gerne svareog vi arbejder så vurtigt vi kan. Der er rigtig mange der stiller spørgsmål og derfor bliver vi nødt til at have lidt tid til at svare.

Vi har en regel om at alle skal have svar indenfor 10 dage. Mange får svar hurtigere, men der kan altså gå 10 dage. Vi fortæller om de 10 dages svarfrist på brevkassens side og også i den lille besked du modtager når du har sendt dit spørgsmål.

For dig betyder det at det spørgsmål du sendte torsdag senest får et svar søndag i denne uge. Den du sendte fredag får senest et svar næste mandag.

Venlig hilsen

Niels-Christian

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål