mange tak men
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
tak men øm.. Tja du skriver det er gratis og lave en hjemmesider med det der program koster det så slet ikke noget slet ikke? og vis ja så ville jeg høre om i ikke kunne og det er bare noget i måske kunne vis i havede tid men vis det nu er kunne i så ikke lave en film om hvordan man gør og alt det der ?

Svar:
Hej igen :-)
Ja, det er helt gratis at bruge programmet. Men det er et meget stort program som kræver en del tid og nok også en del erfaringer at starte op.
God ide at vi kan lave en lille video om det. Jeg sender din opfordring videre til Michael som er vejleder i it-værkstedet. Han er forøvrigt ved at lave en side som viser forskellige guides og her skal der da være en lille video om Drupal :-)
Et andet site du kan prøve hvis du gerne vil lave din egen hjemmeside er freewebsite hvor du meget nemt og på dansk kan oprette din egen side.
Prøv det - og smid mig gerne et link her i brevkassen med dine erfaringer ( måske en lille anmeldelse som vi kan ligge op til glæde for andre børn og unge på cyberhus )...
De bedste hilsner - og god fornøjelse herfra
Anni  M.
Cyberhus