Kø?
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hej ch
Det kunne være rart, hvis man kunne stille sig i kø i 1-til-1 chatten. Så skal man ikke sidde og opdatere hele tiden, og vente på, man kan komme ind.

Svar:
Hej med dig
Spørgsmål om kø er noget vi får ind i mellem, og jeg kan sagtens forstå hvorfor du tænker det ville være rart.
På Cyberhus har vi valgt ikke at have et køsystem fordi vores chatsamtaler kan vare op til 2 timer. Derfor kan man faktisk godt risikere at komme til at stå i kø i op til 2 timer eller måske endda slet ikke nå igennem til chatten, inden den lukker, selv om man står som nummer 1 i køen. Og det ville være misvisende, og lidt noget snyd overfor dem der venter.
I forhold til det her med at opdatere siden så er det ikke nødvendigt. Skiltet ændrer sig automatisk når en chat bliver ledig, selv om du ikke opdaterer siden. Hvis du sidder på en pc kan du være hvor som helst på cyberhus.dk. Så snart der bliver en rådgiver ledig vil skiltet til højre på siden blive grønt og så kan du hoppe ind i chatten.
Hvis du er på en mobil eller tablet bliver du nødt til at have chatsiden åben, men du behøver stadig ikke opdatere siden...det klarer skiltet selv.
Håber du vil give det et skud mere og prøve at komme ind igen, for der sidder rådgivere der meget gerne vil lytte og hjælpe.
Bedste hilsner
Niels-Christian