Kontakt

brevkassespørgsmål

Kontakt

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år

Kan man godt komme i kontakt med de andre som er på alder med en selv her inde på cyberhus fx pigerne

Svar:

Hej,

Du kan godt komme i kontakt med andre der bruger Cyberhus. Ikke IRl eller ''privat'', men du er altid velkommen til at kommentere eller skrive når andre opretter blogpost, debatindlæg eller fortæller en historie.

På den måde kan du komme i kontakt med andre der bruger Cyberhus,  og måske der kan komme gang i en god debat, dialog eller deles nogle gode tanker hen over tasteturet :-)

1-2 gange om året arrangerer vi Cyberhus IRL hvor børn, unge og voksne bliver inviteret til at besøge os i forbindelse med et arrangement, f.eks. på Sikkert Internet dagen. Det vil altid blive omtalt her på sitet, så du i god tid kan se hvornår og hvor henne i landet.

Alle dine tanker er mere end velkommen - så skrive løs :-)

Bedste hilsner og et smil herfra,

Anni M.
Cyberhus