Kommune chats
brevkassespørgsmål af
Pige nj
15 år
Hej!
Jeg ved godt at kommunen nok selv skal melde sig til det Kommune chats noget. Men jeg tænkte egentlig på om der måske er noget i nordjylland? Jeg kommer nemlig derfor, men oplever ikke at der er noget.

Svar:
Hej med dig
Det er bare så fedt at du gerne vil bruge kommunechatten! Men som du også har opdaget, så har vi endnu ikke tilknyttet en chat fra nordjylland. Du har nemlig helt ret i at det er kommunen som selv skal vælge at få en chat her på Cyberhus, men du skal også vide at vi er i kontakt med rigtig mange forskellige kommuner - også nordjyske. Nu skriver du ikke præcis hvilken kommune du ønsker at komme i kontakt med, så jeg kan ikke med sikkerhed sige om lige præcis din kommune er kontaktet. Men jeg vil klart anbefale dig at holde øje. Indtil da, så håber jeg at du kan bruge vores chat herinde og ligeledes vores brevkasse. Hvis du besøger vores chat og fortæller rådgiveren hvilken kommune du er fra, så kan han/hun også hjælpe dig med at finde en lokal rådgivning :)
Jeg håber du fortsat vil bruge Cyberhus, og holde godt øje med vores Ung-i side.
Venlig Hilsen
Signe