Kommer der ikke svar før 8 aug.?

brevkassespørgsmål

Kommer der ikke svar før 8 aug.?

brevkassespørgsmål af
Anonym
18 år
Oprettet 7 år 9 måneder siden

Hej :)

Jeg skrev for et par dage siden til " spørg lægen " om et gammelt hoftebrud og tror titlen hedder noget med " gammelt hoftebrud " tror jeg skrev det men er ikke helt sikker :)

Jeg tror det var enten d. 26 eller 23 jeg skrev derinde :) (men kan slet slet ikke huske det - så hvis du kan skrive hvornår præcis ville det være super)

Mit andet spørgsmål er siden jeg skrev inden den ferie-lukkede får jeg så svare inden for 10 dage? Eller skal  jeg vente med svar til at de åbner igen?

Svar:

Hej med dig

Jo, hvis du har stillet et spørgsmål inden brevkassen blev ferielukket får det selvfølgelig svar indenfor de 10 dages tidsfrist.

Der ligger et spørgsmål der hedder "Gammelt hoftebrud" fra d. 19. juni, som er besvaret. Jeg tænker det må være det du mangler. Du finder det her

Mange hilsner
Niels-Christian

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål