Kløft i hagen

brevkassespørgsmål

Kløft i hagen

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

Hej.

Jeg har en kløft i hagen og er meget ked at den. Jeg har hørt

man kan tage til lægen tror jeg nok og få sprøjted noget ind i

hagen, som skulle fjerne kløften i hagen. Nu er mit spørgsmål så om jeg er gammel

nok til det, hvad det koster og hvor længe det holder.

Hilsen Freja 13 år

Svar:

Hej med dig..

Den her brevkasse su har skrevet til hedder "Om cyberhus" og her kan man spørge om hvordan tingene virker på Cyberhus og andre ting om Cyberhus. Dit spørgsmål hører til i brevkassen "Sundhed og sygdom", men den har ferielukket indtil næste uge. Og jeg må indrømme, at jeg ikke ved noget om dit spørgsmål..:)

Derfor synes jeg det bedste ville være, at du ringede til din læge, eller fik din mor/far til det og spurgte der, eller skriver til Brevkassen "Sundhed og sygdom" i næste uge.

Venlig hilsen

Erroll - Cyberhus

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål