Kede af andres sorg

brevkassespørgsmål

Kede af andres sorg

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Hej vi er to veninder der lige har tjekket hjemmesiden ud. Den ser rigtig god ud.. Men bliver I ikke kede af det når i læser såå mange triste historier? Vi græd næsten... Tænk på hvor mange der lider så meget...

Svar:

Hej med jer to..

Jeg kan godt forstå, at I næsten kan komme til at græde, når I læser nogle af de historier og indlæg fra andre unge her i Cyberhus. der er mange unge i danmark, som desværre ikke altid har det så nemt.

Og jo, vi kan sagtens blive kede af det og vi ville ønske at alle bare havde det dejligt og godt med hinanden og med sig selv. Men sådan er virkeligheden desværre ikke.

Derfor kan det faktisk også gøre os rigtig glade, når der er en ung der kan få sat ord på det der er svært, som måske møder andre unge som oplever lidt det samme og som bare gerne vil hjælpe eller når vi hører, at der er en ung der har fået hjælp i Cyberhus.

Der er mange børn og unge som ikke synes de har nogle voksne eller venner omkring dem som kan hjælpe dem og derfor er det bare så godt, at de kan bruge Cyberhus. Fordi det er nemlig sådan, at vi alle sammen har brug for hjælp engang i mellem, både I to, mig og alle andre.

Og husk, at Cyberhus handler ikke kun om alt det meget svære. Her kan man også snakke om alle mulige andre ting. Det kan være kæreste ting, veninde ting, noget med kroppen, noget om sex og ja, alle mulige ting. Man kan faktisk også fortælle om alle de ting der gør en glad :)

Så velkommen i Cyberhus

Venlig hilsen
Erroll - Koordinator

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål