Kan vi tale med hende ?
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej Vi har læst, mange af jeres indlæg i debatten. Fordi vi søger en pige som har prøvet på at tage sit eget liv. Vi fandt Felicia, som også er ungeblogger ved jer. ER det muligt, vi kan komme til at maile med hende . Fordi vi skal lave et projekt. Kunne i måske spørge hende om hun vil være med til det . Vi ved måske godt i ikke, vil give hendes oplysninger ud . Men kunne i måske ikke lave en undtagelse . Vi tror virkelig hun kunne hjælpe os meget, fordi hun har oplevet mange ting . Vi vil meget gerne give vores mail ud . Håber i vil tænke over det Vh E. & E.

Svar:
Hej E og E,
Som I allerede selv skriver, kan vi ikke give Felicia eller andre brugeres oplysninger ud.
Det er fordi det er vigtigt for os, at alle børn og unge som bruger Cyberhus.dk skal føle sig sikker på, at de altid er anonyme og ikke bliver kontaktet af andre unge eller journalister som vil vide mere om dem. Cyberhus skal være et fristed.
Men I kan jo fortsætte med at læse med i Felicia og de andres blogs, og så på den måde skrive kommentarer og spørgsmål til dem?
God fornøjelse med opgaven :-)
Bedste hilsener,
Anni M.
Cyberhus