Kan ikke finde mit svar

brevkassespørgsmål

Kan ikke finde mit svar

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Oprettet 8 år 5 måneder siden

hej :)

jeg skrev herind, kan ikke helt huske præcist hvornår, men mener at det er ca 2 uger siden. Problemet er bare, at jeg nu ikke kan finde mit spørgsmål, og dermed også svaret. Jeg skrev spørgsmålet "Forelsket i en fremmed" i brevkassen teenageliv. Har også overvejet, at jeg måske kom til at gemme den forkert, så spørgsmålet ikke er blevet registreret.

Svar:

Hej Anonym

Godt du skriver når du "mangler" et svar.

Det er ganske rigtigt små 2 uger siden du skrev i brevkassen, og der er også kommet et svar. Svaret ligger på den nederste del af listen i teenage-brevkassen. Der er mange spørgsmål på listen og man kan let komme til at overse sit eget mellem alle de andre. Så du får også lige et direkte link til Forelsket i en fremmed

Mange hilsner
Niels-Christian