job på cyberhus

brevkassespørgsmål

job på cyberhus

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år

Halløj, er der nogle ledige stillinger her på cyberhus?

Svar:

Hej dreng 16 år

Der er altid plads til en som vil hjælpe os med de forskellige opgaver på Cyberhus :-)

Vi har godt nok ingen lønnede stillinger men vi har en masser opgaver som venter på at blive udført af frivillige medarbejdere.

Så hvis du har lyst til at være en del af det frivillige team i cyberhus kan du skrive til mig på anni@cyberhus.dk eller ringe på m: 50 50 24 13 - så kan vi finde ud af hvilke opgaver som passer til dig :-)

Vi har et frivillige team for unge under 18 år ( De Cyberaktive ) hvor du kan være aktive sammen med andre på din alder.

De bedste hilsner

Anni M.
Cyberhus