jeg har onaneret i et år og er stoppet nu men jeg hved ikke om man kan tage skade når man ikke onanere

brevkassespørgsmål

jeg har onaneret i et år og er stoppet nu men jeg hved ikke om man kan tage skade når man ikke onanere

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år

hej jeg er en dreng på 12 år og har onaneret den gang jeg blev 11 til jeg blev 12 men nu onanere jeg ikke mere men nogle gange har jeg lyst til det men grunden til jeg ikke onanere mere er at jeg har hørt at kan få problemer men kan man godt blive sur og så noget og kan man godt leve lige så godt sex liv uden senere hvis man aldrig onanere mere og hvor har ens forældre enlig onaneret hvor mange procent har eller onanere af dem over 20.

Svar:

Hej med dig..

Jeg har sendt dit spørgsmål over til brevkassen "Sex, lyst og erotik", fordi de ved rigtig meget om onani.

Venlig hilsen

Anni