Ikke fået svar

brevkassespørgsmål

Ikke fået svar

brevkassespørgsmål af
Alberte
18 år
Oprettet 7 år 6 måneder siden

hej cyberhus

for 10 dage siden sendte jeg et spørgsmål ind til lægebrevkassen som hed ondt i pegefingeren eller noget i den stil og jeg har stadigvæk ikke fået svar på det. Det var sidste fredag jeg sendte det ind ( fredag d. 2 septemper ) så er 100 procent sikker på at det senest skulle være besvaret idag så hvor Kan det være henne? Kan det være havnet i en forkert brevkasse eller er der bare sket en fejl?

Svar:

Hej med dig.

Det er helt rigtigt, at vi svarer på spørgsmål senest 10 dage efter det er sendt ind. Jeg kan se, at dit spørgsmål er blevet besvaret og ligger i lægebrevkassen. Du kan også finde det her

Mange hilsner
Pernille

PernilleBs billede
Pernille fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål