Ide-2
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej Anni . Hvis det bliver til noget, så skal hende der Felicia, være på chatten. For hende kunne jeg godt tænke mig at snakke med. Fordi hun har oplevet så meget, Fordi der nok er mange der har ligeså mange tanker som hende. . & jeg kunne godt tænke mig at snakke med hende i virkeligheden. Hilsen Stine.

Svar:
Hej Stine,
Tak for ide-2 :-)
Jeg kan godt forstå du sætter pris på Felicia - hun er kommet med mange indlæg her på Cyberhus som jeg tror rigtig mange børn og unge kan leve sig ind i.
Der er mange spørgsmål som skal stilles inden vi kan beslutte hvem der eventuelt skal sidde i en ung-til-ung chat. Først og fremmest skal vi jo have afgjort om der skal være en ung-til-ung chat :-)
Men en mulighed kunne være, at Cyberhus brugere selv kan tilmelde sig hvis de ønsker at være en del af et ung-til-ung chatteam.  Derefter vil der være en form for ''oplæring'' sammen med os voksne.
Indtil videre tager jeg også din ide-2 med til næste møde :-)
Bedste hilsner,
Anni M.
Cyberhus