I skal tage jer sammen.
brevkassespørgsmål af
Anonym
Hej Anni. Vi er to piger der skriver til dig, altså nu siger vi det direkte ud til dig, vi synes at de svar, som kommer i jeres brevkasser, er rigtig dårlige dem i giver til, unge. Fordi der ikke er noget omsorg i og det er skrevet på sådan en hård måde til folk. Synes vi, og det er ligesom om de problemer de har, ikke bliver taget alvorlig nok de skal bare havde et meget hurtigt svar i sted for.
Det synes vi er rigtig dårligt, når det handler om Børn/unge, der skriver. De vil jo nok blive taget alvorlig, istedet for i bare skriver noget pis til dem.
Undskyld, vi kommer med den kommentar til jeres projekt, det er bare vores opfatelse af det..
Mvh Laura & Emma.

Svar:
Hej Laura og Emma
Tak for jeres tanker om vores brevkasser på Cyberhus.
Jeg er glad for at I skriver jeres mening til mig, og ikke bare klikker videre. I oplever, at de svar som er i Cyberhus brevkassen ikke udtrykker omsorg overfor de børn og unge som skriver til os. I mener også at svarene bærer præg af at være skrevet hurtigt og i en fart.
Jeg og andre som skriver i brevkasserne har som mål at møde alle som skriver til os med omsorg, forståelse og give dem med et godt svar som de forhåbenlig kan bruge.
Vi tager os også god tid til besvarelserne og vi bruger meget tid på at arbejde med hvert enkelt svar. Vi arbejder hele tiden på at blive bedre til at skrive svar til de spørgsmål som bliver sendt ind her på Cyberhus.
Når I oplever det modsatte - at vi ikke udtrykker omsorg og at svarene bærer præg af at være skrevet i en fart - bliver jeg nysgerrig på det I skriver.
Derfor, hvis I læser dette svar, vil det være spændende for mig at høre jeres mening: Hvordan syntes I et svar skal skrives for at vise omsorg?
Det vil være vigtigt at få jeres bud på et godt svar - og jeres bud kan være med til at vi generelt bliver bedre til at svare på børn og unges spørgsmål her på Cyberhus.
Håber at høre fra jer igen - og tak fordi I skrev til mig.
De bedste hilsner
Anni M.
Cyberhus