hvorfor skaffede i jer af med det gamle cyberhus

brevkassespørgsmål

hvorfor skaffede i jer af med det gamle cyberhus

brevkassespørgsmål af
Anonym

hvorfor skaffede i jer af med det gamle cyberhus hvor man kune gå rundt i huset og spille sjove film musik eller videnskabs quiz og it maskotterne er også væk og det sjoveste i hele cyberhus var at man kunne gå rundt og det var så enkelt og det nye er bare billeder det er bare åndsvagt synes jeg

Svar:

Hejsa

Tak for dit spørgsmål som jeg vil skynde mig at besvare.

Vi har IKKE skaffet os af med det gamle cyberhus med sjove film, quizer og it-maskotter - de kommer på igen på Cyberhus i løbet af den næste måneds tid.

Cyberhus har fået nyt design og er flyttet til en ny server. Derfor kan du ikke se alle de sider du plejer at bruge.

Det tager lidt tid at få alle de gode gl. sider fra Cyberhus over på det nye site. Det beklager jeg. Vi arbejder på højtryk for at få huset på plads.

Alle billederne af værelserne bliver også aktive igen så du kan gå rundt i værelserne og klikke dig ind på siderne.

Jeg håber du kigger ind forbi cyberhus igen i løbet af det næste stykke tid og finder de sider du savner - vi skal i hvertfald gøre alt hvad vi kan for at få dem flyttet over hurtigst muligt :-)

De bedste hilsner

Anni M.
Cyberhus